NRK Kvensk Oversatt til kvensk av Kainun institutti – Kvensk institutt 18.04.2018 / Pirjo Paavalniemi
– Hele bygda var med da båten ble sjøsatt, forteller Alfred Bietilæ fra Vadsø. – Koko kylän väki oli myötä ko venheen panthiin merele, muistelee vesisaarilainen Alfred Bietilæ.
I dette programmet forteller han om båten som ble bygd i Vadsø og sjøsatt i 1919 og han forteller om den finske innvandringen til Vadsø. Tässä programissa hän muistelee venheestä jonka pykäthiin Vesisaaressa ja panthiin merele vuona 1919, ja kans suomalaisten siirtymisestä Vesisaarheen.
I 1991 møtte programleder Anna Dahl Johnsen Alfred Bietilæ. Vuona 1991 kohtas programinjohtaja Anna Dahl vesisaarilaisen Alfred Bietilæn.
I programmet «Kort møte med Alfred Bietilæ» forteller han om byggingen, om sjøsettingen, og jomfruturen til Murmansk og om evakueringen da båten ble senket, men ikke ødelagt. Programissa hæn muistelee kunka venheen rakenethiin ja panthiin merele, ja neittytmatkasta Murmanskhiin, ja evakueeringista ko venheen upotethiin mutta ei kuiten tuhottu.
I 1991 er båten klar for kondemnering og Bietilæ har ingen tro på at den kan restaureres. Vuona 1991 oon vene valmis hävitettäväksi, eikä Bietilæ usko ette sen saattaa restaureerata.
Programmet ble sendt 28.1.1991. Programin näytethiin 28.01.1991